luni, 11 iunie 2012

O zi de frumusete pe toate planurile(1)

Sigur stiti ca pielea este cartea de vizita a unui om. Mai stiti probabil ca orice afectiune interioara se vede si pe pielea noastra, asa ca atunci cand avem diverse probleme cu tenul, 90% pleaca din interior.
Bineinteles ca o ingrijire adecvata duce la o piele si un ten sanatos, dar nu numai. Trebuie sa avem grija si de interiorul nostru fizic dar si psihic.
Asta am facut eu zilele trecute. Am petrecut o zi in care am incercat sa fac multe lucruri sanatoase pentru minte, trup si piele.
Mi-am programat din timp tot ceea ce imi propusesem sa fac, pentru a nu sari peste nicio etapa.
Am inceput ziua cu un pahar de apa calda pe stomacul gol, apoi am baut un suc de sfecla rosie.
Mi-am facut un gomaj cu ajutorul sapunului de la Revento cu scortisoara si am finalizat dusul cu alternari de apa rece si apa calda. Aceste dusuri scotiene sunt foarte bune pentru venectazi, varice dar si celulita.
M-am uns cu o combinatie de unt de shea, ulei de aloe si ulei de avocado, facuta de mine acum ceva timp si am iesit repede la soare sa fac putina plaja.
Soarele poate fi si un bun prieten daca stii cand si cum sa-l " folosesti".
Totusi sa nu uitam ca razele soarelui ne dau energie . Natura fara soare nu ar exista.
Soarele nu ne da doar lumina. El ne umple de energie, iar multe boli apar numai din cauza ca stam prea rar la soare. Stiti foarte bine ca el e cel care ne ajuta sa fixam calciul in oase.
La ora 14, am baut un pahar cu apa si o lingura de sare amara, bautura cu efect laxativ pentru a-mi detoxifia organismul.
Stiu ca multe dintre voi credeti ca exagerez cu asta, dar ceea ce nu va scriu eu aici pe blog, este cand si cat de nesanatos mananc cateodata.
Nu am de ce sa va scriu aceste lucruri pentru ca nu e nimic de invatat din ele.
Nu am mancat nimic toata ziua, am baut doar apa, multa apa, pentru a-mi hidrata si curata organismul de toxine.
Despre mastile pe care mi le-am facut, voi scrie in partea a doua.
Pana atunci va pup cu drag!                                                                                                    

-Cosmetice bio, de calitate gasiti AICI
-Pe www.veganlife.ro gasiti produse alimentare naturale si bio , iar codul IUN12VLIG5 va aduce o reducere de 5% la comanda.
- pe www.cosmeticebabaria.ro gasiti cosmetice bune calitativ si la preturi accesibile, iar codul PROMOIOG va aduce o reducere de 10% la comanda.