joi, 10 ianuarie 2013

Un proiect nou pe anul 2013


Pentru ca am scapat de povestea cu sfarsitul lumii, mi-am propus un nou obiectiv, un  proiect nou pentru viitorul si sanatatea mea.
M-am tot gandit eu ce as putea sa fac sa-mi gasesc o motivatie de a face sport, dar la un alt nivel, nu doar putina miscare asa cum faceam pana acum.
Apoi mai este ceva, toata viata mea am facut sport si deodata parca m-am poticnit intr-o etapa de lene combinata cu comoditate din care nu mai ies.
Atunci mi-a venit o idee geniala, care ce e drept nu a venit ea singura.
La masa de Craciun eram mai multi iubitori de sport, dar unul dintre noi chiar practicant la un nivel superior.
Cumnatul meu Dani, nu rateaza niciun maraton din tara, si uneori si din strainatate. Desi este jurist de meserie, iubeste sportul, dar mai ales ciclismul si alergarea in aer liber.
Laura, prietena mea cea mai buna este si ea iubitoare de atletism si practica ocazional alergatul in parc, asa ca stand noi si discutand, mi-a venit o idee.
Ce ar fi daca in iunie, la maratonul care se organizeaza la Bucuresti, m-as inscrie si eu la semimaraton, iar daca imi place si realizez un rezultat bun, atunci nu imi ramane decat sa sper ca in octombrie voi termina maratonul.
Zis si facut.
De pe 2 ianuarie m-am apucat de treaba. Alerg zilnic sau daca nu cel putin o zi da una nu.
Am ceva probleme cu cainii din zona, dar sper sa le rezolv imprietenindu-ma cu ei.
Primul pas catre acest proiect este facut, acum urmeaza sa trec prin mai multe analize medicale, care sa-mi spuna daca sunt apta de acest lucru.
De saptamana viitoare voi merge la medic sa vad exact de ce este nevoie.
Sigur ceva pentru inima, poate chiar un control ortopedic. Am ramas cu o durere la un ghenunchi de la competitia " Dansez pentru Tine" la care am participat in 2007.
Promit sa va tin la curent cu tot. Antrenamente, alimentatie, suplimente alimentare si analizele de care am nevoie pentru a ma putea inscrie la maraton.
Sper ca ma veti sustine ca de fiecare data!
Va puuup!